Siri Moonforest

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Dressyr tävling!

Av Siri Moonforest - 25 mars 2013 15:26

Hej, Jag och Filippa Friendborn ska ha en dressyr tävling... Den kommer ha 10 deltagare, vi kommer bedömma varje ridväg från 1-10 poäng. 1an 2an och 3an kommer vinna ett hemligt pris :P


Tid: Söndagen den 31/3. Kl 15.00 börjar uppvärmning och framridning och kl 15.20 börjar tävlingen


Var: I Ridhuset del A.


Info: Jag och filip kommer ge dig ett startnummer vid framridningen. Sen så ropar vi upp dig och ditt startnummer när det är din tur. Sen så måste du rida alla ridvägar som står här under, du får ta dem i villken ordning du vill med du måste börja och avsluta med en hälsning. Sedan så kommer jag och Filippa ge dig 1-10 poäng för varje ridväg, och i slutet bedömmer vi era outfits med 1-10 poäng. Sen räknar vi ihop poängen på alla och den som har flest poäng vinner. Man kan max få 90 poäng. Efter Tävlingen kommer jag och Filippa bjuda på korv för alla som vill ha.


De här ridvägarna måste vara med i erat program, det är ganska lätta.

* hälsa

* Volt

* minst 3 serpentiner

* Snett igenom

* volt tillbaka

* pirruette

* rätt upp

* hälsning i slutet




Lista på deltagare: (full)

1. Alice Slowhill

2. Emily Goldnight

3. Olivia Faststone

4. Nellie Goldfield

5. Alicia Diamondwater

6. Agnes Bluehall

7. Amanda Silverlord

8. Natalie Flowerstar

9. Scarlett Silverwood

10. Felicia Greenhill


Regler:

* Man får inte muta dommarna (Jag eller Filip)

* Du måste använda dig av Skritt, trav och galopp (alla gångarter)

* Du får inte vara på banan eller störas när någon annan person rider sitt program.

* Bli inte arg om du inte vinner, denna tävlingen är för att ha kul ;) 


Om ni vill delta kommentera detta inlägget, kommentera ett inlägg på filippas blogg (filippafriendborn.bloggplatsen.se) eller skicka ett brev till mig eller filippa på SSO.


 

Hälsningar Filippa Friendborn & Siri Moonforest.

 
 
Alice Slowhill

Alice Slowhill

25 mars 2013 16:27

Jag vill va me! :)

http://slowhill.blogg.se

Siri Moonforest

25 mars 2013 16:49

Skriver upp dig =)

 
Ingen bild

Olivia Faststone

25 mars 2013 18:18

Vad ee serpentin, rätt upp, piruette förnåt? xD

Siri Moonforest

26 mars 2013 08:05

Ska visa en förklaring på alla ridvägarna på denna bloggen idag :P

 
Felicia Greenhill

Felicia Greenhill

25 mars 2013 22:11

Vill va med om det blir sr-helg i helgen c:

http://feliciagreenhill.blogg.se

Siri Moonforest

26 mars 2013 08:05

Okej ;) Ska jag skriva upp dig tills vi vet om det blir sr-helg?

 
NellieGoldfield

NellieGoldfield

26 mars 2013 09:32

Jag är med! :D
//Nalle

http://Nelliegoldfield.blogg.se

Siri Moonforest

26 mars 2013 09:33

Skriver upp dig C:

 
Ingen bild

Amanda Silverlord

26 mars 2013 09:36

Jag vill vara med

Siri Moonforest

26 mars 2013 09:51

Skriver upp :)

 
Scarlett Silverwood

Scarlett Silverwood

26 mars 2013 12:01

Jag är med!

http://olivojsen.bloggplatsen.se

Siri Moonforest

26 mars 2013 12:02

Skrivit upp nu :)

 
Ingen bild

Elin Goldforest

26 mars 2013 13:31

Hej, jag undrar om du skulle kunna ordna fler tävlingar någon gång?? =)(Hann inte anmäla mig)
PS. Detta är absolut inget krav, och om du anordnar en till tävling spelar hoppning eller dressyr ingen roll!

Siri Moonforest

26 mars 2013 15:04

Ja, det kan hända ett jag ordnar fler någon gång ;)

 
Filippa Friendborn

Filippa Friendborn

26 mars 2013 21:12

Ses imorgon babe, kunde inte logga in idag!! Allså jag måste bättra mig jag var inne mer förut mena aja, ses! ♥♥

http://filippafriendborn.bloggplatsen.se

Siri Moonforest

27 mars 2013 07:39

Ses Filip

 
Ingen bild

Elin Goldforest

27 mars 2013 09:06

Älskar din blogg!!!♥

Siri Moonforest

27 mars 2013 14:22

Naaww tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri Moonforest - 12 juni 2013 15:47

Hej, jag och Filippa Friendborn har skaffat en ny blogg tsm <3 Som ni vet har jag slutat blogga på denna. Den nya adressen: SiriFilippaSSO.bloggplatsen.se   Ha det bra :) // Siri ...

Av Siri Moonforest - 3 juni 2013 16:20


Jag var bara tvungen att lägga ut XD  

Av Siri Moonforest - 26 maj 2013 11:51


Jag skulle bara säga att jag kommer sluta blogga. Det är så krångligt och jag har inte tid att blogga varje dag :c Men jag kanske kommer fortsätta någon gång i framtiden eller skaffa en ny blogg. Jag kommer självklart skriva den nya adressen här el...

Av Siri Moonforest - 21 maj 2013 15:59

Eftersom det snart är sommar och jag aldrig under sommaren tänker gå upp till snö ställen så bestämde jag mig att för sista gången hoppa runt i snön. Älskar att glida ner för berg med snö x)       ...

Av Siri Moonforest - 19 maj 2013 13:37


Ja, nu har jag inte bloggat på ett tag.  Jag har inte haft tid, i skolan så kommer vi ha en musikal och där har jag en stor roll... så jag vill kunna göra bra ifrån mig och kunna alla mina repliker och kunna det jag ska sjunga.   Det som har hä...

Presentation

Snowdale

 

Snowdale är en 4 årig New forest hingst som är helt underbar. Han är duktigast på att hoppa. Snowdale kan vara lite busig men är jättesnäll. Han vill ofta inte lyda sin ägare xD I dressyren så har han ett fint steg med han är inte så utbildad i dressyr och vi tävlar inte i dressyr speciellt mkt c:

Snowdale kallas oftast Snow

 

Wildrunner

 

Wildrunner kallas Wildy, han är en busig och wild unghäst, han är Snowdale och Lovestars föl.

Wildy har 2 trillingar som heter Minishadow och Firedale ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards